Hoe werkt chauffeur.nl?
De opdracht komt binnen bij chauffeur.nl
Chauffeurs ontvangen een opdracht via WhatsApp
De opdracht zetten we uit naar alle aangemelde (gescreende) chauffeurs die passen bij de opdracht. Hiervoor beschikt Chauffeur.nl over een uitgekiende database van professionals achter het stuur.
Elke chauffeur kan zelf een tarief bieden
U kiest als opdrachtgever zelf uw chauffeur
U besluit zelf met welke offerte u akkoord gaat en bevestigt de afspraak. De laatste puntjes worden op de i gezet. De chauffeur wordt door ons geïnformeerd. Nu is de opdracht definitief.
Na akkoord wordt een opdrachtbevestiging gemaakt
Een factuur is binnen 24 uur beschikbaar
Chauffeur.nl powered by Brussaard Mobility Solutions
U zoekt een chauffeur?
Per direct, later of u zoekt een vaste chauffeur
Bent u een bedrijf of instelling en zoekt u voor één of meerdere ritten een chauffeur? Of bent u een vervoersbedrijf en zoekt u naar extra handjes achter het stuur?
Laat uw uitdaging achter en wij zetten uw opdracht direct uit onder onze gescreende chauffeurs.
Of het nou gaat om vervoer van eigen personeel, van goederen of pakketten. Elke uitdaging is welkom.
Over Chauffeur.nl
Chauffeur.nl brengt vraag en aanbod bij elkaar. Door onze specialistische kennis van de markt, zijn wij in staat om opdrachtgevers te verbinden aan Chauffeur.nl.
Uw voordelen
 24 / 7 beschikbaar
 Gescreende chauffeurs
 Gemakkelijk en snel
 Voor alle typen chauffeurs
 1 of meerdere ritten in binnen- en buitenland
Wij zijn ook bereikbaar via
Welke chauffeur zoekt u?
Dien uw opdracht in en wij vinden uw chauffeur
Binnen 24 uur nemen wij contact met u op.
Uw opdracht wordt daarna direct uitgezet onder onze chauffeurs.
Veelgestelde vragen
Helpdesk
Heeft u zelf een andere vraag?
Neem gerust contact op.
Wij zijn bereikbaar op T: (+31) 88-278 77 88, via info@chauffeur.nl , of laat uw vraag achter op onze site.
Wat zijn professionals achter het stuur?
Onze reputatie is sinds 1990 dat wij professionele chauffeurs beschikbaar stellen en daar
flexibel in zijn. Tegelijkertijd letten wij op de waardering van de chauffeur, verzorgen wij de
opleidingen en rijtoetsen. Onderdeel van de ChauffeurPRO Dienstengroep is BRUSECO
(erkende rijopleider), waardoor de kennis in huis aanwezig is: daar toetsen wij de chauffeur
op. Daarnaast dient de chauffeur over een geldig rijbewijs, diploma of certificaat te
beschikken. Dat controleren wij periodiek. Daarom kunt u altijd rekenen op een professional
achter het stuur.
Hoe kan ik een voorkeur uitspreken voor een chauffeur?
Als u graag weer van dezelfde chauffeur gebruik wenst te maken, dan kunt u dit aangeven in
het vrije opmerkingenveld. Onze afdeling Helpdesk zal dan uw voorkeurchauffeur als eerste
benaderen.
Hoe betrouwbaar zijn de chauffeurs?
Alle chauffeurs worden periodiek door Chauffeur.nl gecontroleerd op de geldigheid van de
rijbewijzen, diploma’s en certificaten.
Hoeveel uur dien ik minimaal af te nemen?
Chauffeur.nl werkt het liefst in dagdelen. Het is echter aan de ingeschreven chauffeur of
deze ook voor 4 uur wil werken. Als er geen aanbod van chauffeurs, dan is de opdracht niet
aantrekkelijk genoeg voor de chauffeur. Bij de huidige arbeidsmarktkrapte heeft de
chauffeur het voor het kiezen. Hoe omvangrijker de opdracht, hoe meer succes met het
aantrekken van een chauffeur.
Wat kost een chauffeur?
De kosten ontvangt u vooraf door de aanvraag online in te dienen. Voor iedere categorie
chauffeur gelden eigen voorwaarden en tarieven. Dat kan te maken hebben met de CAO,
wetgeving en de eisen die gesteld worden bij een certificering.
Als ik meerdere chauffeurs wil reserveren, hoe doe ik dat?
Dit kunt u online aanvragen. Geef aan hoeveel chauffeurs u nodig heeft. Wij zorgen ervoor
dat deze chauffeurs dan vooraf juist worden geïnformeerd.
Ik heb een groot event en daarvoor heb ik diverse chauffeurs nodig met verschillende rijbewijzen, hoe kan ik dat aanvragen?
Bij een projectaanvraag (meerdere soorten chauffeurs) kunt u bellen met onze HelpDesk via
088- 278 77 88. Dan krijgt u een adviseur van Chauffeur.nl toegewezen, die graag met u de
mogelijkheden bespreekt en het project begeleid.
Hoe kan ik Chauffeur.nl telefonisch bereiken?
Alleen bij projecten (waarbij meerdere chauffeurs nodig zijn) of klachten biedt onze
HelpDesk de mogelijkheid om u telefonisch te woord te staan. Dit is via het
telefoonnummer: 088- 278 77 88. De kracht van Chauffeur.nl is de online mogelijkheid om
uw aanvraag in te dienen. Uw opdracht wordt dan aan de aangesloten chauffeurs
voorgelegd. Zo ontstaat een ideale match.
Als de chauffeur een bekeuring rijdt, wie betaalt deze dan?
De chauffeur is juridisch de bestuurder. Deze is dan aansprakelijk voor de bekeuring, die
door zijn of haar rijstijl wordt veroorzaakt. Chauffeur.nl zal de bekeuring aan de aangesloten
chauffeur doorsturen.
Wat gebeurt er als de chauffeur schade rijdt?
Het voertuig dient mimimaal een allrisk verzekering te hebben en een WA verzekering. De
verzekering zal de schade dan dekken.
Kan ik via een factuur betalen?
Als u een nieuwe relatie bent van Chauffeur.nl dan vindt een CreditCheck plaats, nadat u alle
gegevens van uw organisatie heeft aangeleverd. Na akkoord, stuurt Chauffeur.nl u een
factuur. Dit kan per opdracht of per week. De betalingstermijn is 14 dagen.